pühapäev, veebruar 19, 2012

Bari Napoli

Eile sai Molfetta objekt läbi ning hommikul võtsin Bari lennujaamast auto, et sõita Napoli eeslinna, kus teine objekt on ootamas. Autorendilepingu järgi pidi auto vigastustevaba olema. Autot kätte saades oli ühelpool selline mölk.




Teise pool puudusid ilukilbid. Nüüd ei teagi kas siinmail ei panda selliseid „pisiasju“ tähele või on see jälle selleks, et pärast krediitkaardilt raha maha kanda. Aga ikka tuli nagu tihti tavaks on minna asja klaarima, et vigastuse lehele ka märge saaks. Autovastuvõtja muidugi inglise keelt ei rääkinud ning seletamine oli päris tüütu.Lõunamaa talv ei erine põhjamaa talvest, vähemalt see aasta. Tõestused sellest on alljärgnevatel fotodel.








Kuna mul olid suvekummid all, siis väga kiirteel kiirustamise mõnusid nautida ei saanud. Rannikul nii Napolis kui Baris lund ei ole, kuid vahepeal-sisemaal on mäed, mistõttu ka ilmselt lumi.
Napoli, vähemalt äärelinn on selline nagu ma Lõuna-Itaaliat kujutasin olevat, kitsas ja räpane. Võrreldes teiste kohtadega, kus oleme olnud siiani, on liiklus suht jube ning kräsupäid ka muid tegelasi, kes sulle jama pähe määrida üritavad on ka väga palju. All juhtum, kuidas pisisuli oma raha teeb minu näitel. Täna käisin kolleegi lennujaamast toomas (olin siin vahepeal üksi) ning selleks, et hotellist sinna saada, tuli minna kiirteele. Kiirteele sisenemiseks oli vaja obrokit maksta. Automaadi juures kohe kräsupea tulemasinaid pakkumas. Kuna mul münte polnud panin 10 eurot sisse. Tagasi tulid mündid, aga kuna autoaknast ei ulatunud neid võtma, siis kräsupea kohe abistama. Andis mulle siis posu münte ning näitas viisakalt et 1 talle. Ok 1 euro ei tapa, las võtab, aga pärast tsekki vaadates oli teemaks 1 raha, rahakotis oli aga 7 münti, 1 münt läks tipiks ning 1 münt… läks ka tipiks nimelt kräsu jättis 1 mündi masinasse, mille ta hiljem ära võttis ning mulle näitas ilusasti et 1 teenustasuks. Tagasi tulles samast kohast läbi minnes olin targem, nii kui ta lähenes, ütlesin talle „F...ck off“, mille peale ta ka minu itaaliakeelse sõimuga üle valas.




Hotell, kuhu maabusin pidi olema 4 tärni, aga mulle meenutas see pigem ühiselamut. Seinad ja riiulid on tolmu korra all. Vannitoas peegel plekke täis ning toas puudusid sussid. Kuna kõik hotellid on siin eranditult kivipõrandatega, mis suvel on kindlasti mõnusalt jahedad talla all, siis praegusel külmal ajal on küll nuhtlus ilma olla. Internet, pidi samuti siin olema, kuid mina teda tööle eis saanud. Kui järjekordselt nurisema läksin, sain retseptsioonist lõunaitaallasliku peapesu, et minu PC on jama. Selle peale, et kolmes eelmises hotellis siinmail on arvuti töötanud, ei osanud nad miskit kosta. Kui nad ei uskunud tõin lapaka alla vastuvõttu ning ilma, et oleks küsinud, võttis retseptsiooni neiu vihaselt lapaka enda ette ning hakkas koode sisse toksima. Ja enneäe, ka tal ei töötanud. Igatahes leidsin, et selline teenindus ja tuba pole 4 tärni väärt ning check-out isin jättes tagasiside vormile hindeks 2. Lolli parandab ainult haud öeldakse, olen enne ka hotell valinud vaid reitingu järgi ning pettunud, ikka ei õpi et lisaks reitingule tuleb vaadata ka palju inimesi reitingu on andnud ning millal seda viimati tehti. Rama hotelli reiting oli ok kuid seda oli andnud vaid 10 inimest ning viimati oli tehtud seda aasta tagasi.

Kommentaare ei ole: