esmaspäev, august 25, 2008

Austraalia on imedemaa

Majaomanik tuli mu juurde täna hommikul. Kle näe mul siin magamistoa DVD mängija, aga ei tööta. Vaata, äkki oskad sina miskit sellega teha. Näe, olid mul siin eelmised üürinkud, üritasime koos tööle saada, aga ei saanud, vaata, äkki saad tööle. Ok vaatan. Too siis miski DVD ka et oleks mida mängitada. Pole vaja see on sees, seal peaks olema üks video vaaladest. Ok tore. Läksin siis oma poole koos juhtmete ja DVD mängijaga, kui hakasin juhtmeid taha ühendama, siis avastasin, et ükski neist ei sobi. Tagasi majaomaniku juurde võidurõõmsa naeratusega, et muidugi et tööta kui juhtmed valed on. Ohoo krt on jah valed juhtmed ning andis õiged kaablid. Mina siis tagasi DVD mängjat ühendama ning pärast kahte minutit olid DVD ühendatud ja võis hakata vaatama, aga mida ma ei näinud olid vaalad. Vaaladest olid saanud selles videos paljad naised, kes üksteise vastu tugevasti hõõrusid ning muidu teineteise seltskonda nautisid. Läksin siis tagasi majaomaniku juurde selgitust saama, et kus siis vaalad on, et tule vaata, mis vaaladest saanud on. Tuli ja vaatas ning pidi tõdema jah, et vaalad on selle aja jooksul, mis DVD mängija seisnud on, tugevalt muteerunud. Loo moraal siit, et Austraalia on imedemaa.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Imemees see Alo:)

Anonüümne ütles ...

ütles Jass

Anonüümne ütles ...

Allo-allo Alo, where are you?
K.